Blog

92% Succesvolle antwoorden

sTeun heeft een database gebaseerd op de meest gestelde supportvragen van meer dan 10.000 Microsoft gebruikers. Mede daarom beantwoord sTeun 92% succesvol vragen.

Gemiddeld zijn 80% van supportvragen generiek. sTeun is zo geprogrammeerd om deze vragen te herkennen en meteen te beantwoorden via chat en e-mail met tekst en instructievideo’s. Het is zonde om hier een volledige IT-uurtarief voor te betalen terwijl dit niet hoeft.

sTeun heeft een database gebaseerd op de meest gestelde supportvragen van meer dan 10.000 Microsoft gebruikers. De meeste vragen (ruim 80%) hiervan komen continue terug. sTeun is zo geprogrammeerd deze vragen te herkennen en te beantwoorden, daarnaast ook om onbekende vragen te matchen met antwoorden of hier direct van te leren. sTeun wordt dus slimmer door gebruik van alle supportvragen.

sTeun is slim door de AI-technologie die gebruikt wordt aan de achterkant. Hierdoor herkent sTeun ‘menselijke’ vragen die op verschillende manieren gesteld worden. Daarnaast berijpt sTeun wat er bedoelt wordt wanneer vragen worden gesteld met typefoutjes of terminologie.

 

 

Vragen over sTeun? Dan helpen we graag, stuur ons via het formulier hieronder een bericht.