Gemiddeld zijn 80% van supportvragen generiek. sTeun is zo geprogrammeerd om deze vragen te herkennen en meteen te beantwoorden via chat en e-mail met tekst en instructievideo’s. Het is zonde om hier een volledige IT-uurtarief voor te betalen terwijl dit niet hoeft.
sTeun heeft een database gebaseerd op de meest gestelde supportvragen van meer dan 10.000 Microsoft gebruikers. De meeste vragen (ruim 80%) hiervan komen continue terug. Onze chatbot is zo geprogrammeerd deze vragen te herkennen en te beantwoorden, daarnaast ook om onbekende vragen te matchen met antwoorden of hier direct van te leren. De chatbot wordt dus slimmer door gebruik van alle supportvragen.
Waarom is sTeun zo krachtig?
- Meest gestelde vragen van meer dan 10.000 Microsoft users
- Chatsupport met tekst en instructievideo’s
- 92% Succesvolle antwoorden
- Slim door AI-technologie
- Chatsupport via Microsoft Teams, e-mail en webchat
- Continue updates van database aan antwoorden
- Antwoorden worden toegevoegd door verschillende servicedesks
Meer weten over hoe ik je kan helpen?